Stöbern Sie durch unsere Angebote

Kategorien

Shops

ROLINE »Digital Signage Stand, Marketing« TV-St...
Highlight
320,11 € *
zzgl. 5,95 € Versand

Farbe Farbe , silberfarben,

Anbieter: OTTO
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot
Offenbarung 23 Folge 81: Göttliches Marketing
5,49 € *
ggf. zzgl. Versand

Offenbarung 23 Folge 81: Göttliches Marketing ab 5.49 EURO

Anbieter: ebook.de
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot
Schrader Mandel-Krokant aus Kalabrien Bio
Beliebt
9,50 € *
zzgl. 5,95 € Versand

Die köstlichen Bio-Mandeln kommen aus Sizilien. Sie werden geschält und dann in Rohrzucker karamellisiert: ein süßes, durch und durch nussiges Vergnügen. Zutaten: Italienische geschälte Mandeln* (65%), Rohrzucker*, Glucose-Fructose-Sirup*. *Aus biologischer Erzeugung. Allergene: Erdnuss, Mandeln, Sesam Nährwerte: Durchschnittliche Nährwertangabe: je 100g, Brennwert: 2394kJ / 576kcal, Fett: 43,3g, davon gesättigte Fettsäuren: 4,3g, Kohlenhydrate: 34,8g, davon Zucker: 29g, Eiweiß: 13,3g, Salz: 0,0125g, Verantwortlicher Lebensmittelunternehmer: I.M.V. Spezialitäten Import Marketing und Vertriebs-GmbHJohann-Sebastian-Bach Str.3065193 Wiesbaden, Deutschland Hersteller: A.D. srl, Zona PIP, 88050 Cropani Marina (CZ), Italy Öko-Kontrollstelle: IT-BIO-006 RH70 Öko-Kontrollstelle für Schrader: DE-ÖKO-039

Anbieter: OTTO
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot
Bewohnerfrei im Network Marketing
9,99 € *
ggf. zzgl. Versand

Bewohnerfrei im Network Marketing ab 9.99 € als MP3 (Hörbuch Download): . Aus dem Bereich: MP3-Audiobooks, Sachthemen & Ratgeber, Sport & Entspannung,

Anbieter: hugendubel
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot
Instagram Marketing: Insiderwissen
7,99 € *
ggf. zzgl. Versand

Instagram Marketing: Insiderwissen ab 7.99 € als MP3 (Hörbuch Download): 10. 000 qualitativ gute Follower in einem Monat. Aus dem Bereich: MP3-Audiobooks, Sachthemen & Ratgeber, Sport & Entspannung,

Anbieter: hugendubel
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot
Perfekt gerüstet für das Network Marketing Vol. 1
7,99 € *
ggf. zzgl. Versand

Perfekt gerüstet für das Network Marketing Vol. 1 ab 7.99 EURO Kraftquelle für mehr Erfolg im Multi-Level-Marketing

Anbieter: ebook.de
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot
Marketing
53,99 € *
ggf. zzgl. Versand

For undergraduate courses on the principles of marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach, Marketing: An Introduction shows students how customer value - creating it and capturing it - drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Pearson MyLab Marketing is not included. Students, if Pearson MyLab Marketing is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. Pearson MyLab Marketing should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. Pearson Pearson MyLab Marketing is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

Anbieter: buecher
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot
Marketing
53,99 € *
ggf. zzgl. Versand

For undergraduate courses on the principles of marketing. An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach, Marketing: An Introduction shows students how customer value - creating it and capturing it - drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package. The Thirteenth Edition reflects the latest trends in marketing, including new coverage on online, social media, mobile, and other digital technologies, leaving students with a richer understanding of basic marketing concepts, strategies, and practices. Pearson MyLab Marketing is not included. Students, if Pearson MyLab Marketing is a recommended/mandatory component of the course, please ask your instructor for the correct ISBN and course ID. Pearson MyLab Marketing should only be purchased when required by an instructor. Instructors, contact your Pearson representative for more information. Pearson Pearson MyLab Marketing is an online homework, tutorial, and assessment product designed to personalize learning and improve results. With a wide range of interactive, engaging, and assignable activities, students are encouraged to actively learn and retain tough course concepts.

Anbieter: buecher
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot
Marketing Introduction
19,49 € *
ggf. zzgl. Versand

Marketing Introduction ab 19.49 € als Taschenbuch: British Wool Marketing Board LOHAS Travel incentive Mock auction Referral marketing Internal marketing BeanCast Ethical marketing Door-to-door Research 2000 Upselling Marketing Research Association As seen on TV. Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Wirtschaft & Soziales,

Anbieter: hugendubel
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot
Ich kenn dich - Der PreSales Marketing Kundenma...
19,99 € *
ggf. zzgl. Versand

Ich kenn dich - Der PreSales Marketing Kundenmagnet ab 19.99 EURO

Anbieter: ebook.de
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot
Marketing-Controlling
29,80 € *
ggf. zzgl. Versand

Methoden des Marketing-Controllings. Marketing-Controlling Dieses Lehrbuch beschreibt das strategische und operative Marketing-Controlling in umfassender Weise und setzt folgende Schwerpunkte: * Marketing und Controlling - Säulen moderner Unternehmensführung * der Grundansatz des Marketing-Controlling * strategisches Marketing-Controlling * operatives Marketing-Controlling * Implementierung des Marketing-Controlling Geschrieben für Studierende und Dozenten der Fächer Marketing und Controlling sowie für Marketing- und Controllingpraktiker.

Anbieter: buecher
Stand: 19.11.2019
Zum Angebot